Hits: 32
WILLEMSTAD – Het Marriott hotel is niet verkocht. Dat zegt Mike Willem. Die begeleidt de verkoop van het verlies draaiende hotel.
Willem reageert daarmee op persberichten van Gerrit Schotte, die zegt dat het hotel door de overheid aan vriendjes wordt verkocht voor 25 miljoen gulden. 5 miljoen te weinig, volgens de voorman van de MFK. Willem zegt dat de overheid geen eigenaar is van het hotel, maar wel stem heeft in de verkoop. Schotte geeft vanmiddag een persconferentie om zijn gelijk te tonen.
Bron: Persbureau Curacao
via Chebli Mohamed



0 commentaires:
Enregistrer un commentaire